Prekių Pristatymo Sąlygos

 

  • Gavus apmokėjimą už prekes, užsakymas išsiunčiamas per 1-2 d.d., jeigu nėra kitaip nurodyta prekių aprašymuose.
  • Prekes, kurių neturime sandėlyje ir kurias reikia gaminti, išsiunčiame per prekių puslapiuose nurodytą terminą.
  • Prekės siunčiamos naudojantis Omniva kurjerių tarnybos paslaugomis į paštomatus arba pristatomos tiesiai jūsų nurodytu adresu. Užsakymai į užsienį yra siunčiami naudojantis Lietuvos pašto paslaugomis.
  • Pasirenkant pristatymą paštomatu, užsakymo komentare nurodykite į kurį paštomatą norėsite gauti savo užsakymą. To nepadarius, mes parenkame arčiausią paštomatą jūsų nurodytam pristatymo adresui.
  • Esant perdideliam kiekiui užsakymų pasiliekame teisę prekes išsiųsti vėliau.
Prekių Grąžinimo Taisyklės

 

  • Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių įsigijimo datos grąžinti prekes pardavėjui.
  • Nusprendus prekę grąžinti, pirkėjas privalo per 14 dienų nuo prekės pristatymo datos parašyti elektroninį laišką adresu info@wuud.lt ir užpildyti prekės grąžinimo formą, kurią atsiųsime kaip atsakymą į jūsų laišką. Laiške bus nurodytas adresas, kuriuo reikės grąžinti prekes.
  • Užpildytą formą siųsti elektroninio pašto adresu info@wuud.lt
  • Transportavimo išlaidas apmoka pirkėjas.
  • Pinigų grąžinimas įvykdomas per 7 dienas nuo grąžintos prekės gavimo datos, jeigu prekė atitinka grąžinamų prekių reikalavimus.
  • Prekes, kurios neatitiko grąžinamų prekių reikalavimų, galėsite pasiimti nurodytu adresu, kurį atsiųsime elektroniniu laišku. Prekės taip pat gali būti išsiųstos pirkėjo nurodytu adresu. Už pristatymą moka pirkėjas.
  • Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinamos prekės išsiunčiamos saugioje pakuotėje, kad prekės nebūtų apgadintos siuntimo metu. Prieš išsiunčiant prekes pirkėjas privalo atsiųsti prekių ir jų pakuotės būklę įrodančias nuotraukas adresu info@wuud.lt
  • Kilus klausimams pirkėjas gali susisiekti su mumis paskambinus numeriu  +37068710219 arba parašius laišką adresu info@wuud.lt.

Prekė negali būti grąžinta, jeigu:

  • Pažeista prekės pakuotė
  • Prekė apgadinta dėl pirkėjo kaltės (įmušimai, skilimai, subraižymai, vandens arba kitų skysčių žala, prekės drėgmės lygis yra pakilęs, užbaigiamasis sluoksnis sugadintas ar padaryta kitokia mechaninė/fizinė žala).
  • Prekės aprašyme įvardinta, kad prekė yra negrąžinama.